sobota, 22 marca 2014

no worries.





21 komentarzy:

  1. W marcu jak w garncu dlatego dzisiaj już deszcz :(
    Wczoraj niestety nie mogłam sobie zrobić dnia wagarowicza od pracy ;)
    W tym wianuszku wyglądasz uroczo <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, dzisiejsza pogoda jest fatalna...
      Za to już weekend, więc wiele nie straciłaś. :) Bardzo dziękuję. :*

      Usuń
  2. wiem, że już dużo razy Ci to pisałam, ale znowu muszę to powiedzieć- jesteś na prawdę piękna, kiedy jesteś w tym wianku, to te zdjęcia nabierają takiego klimatu i to Twoje spojrzenie ;)
    ja byłam w szkole wczoraj, ale tylko 6 godzin, koledzy rozrabiali, więc było śmiesznie c::
    dzisiaj też cały dzień na krótki rękaw chodziłam, ale zapowiada się brzydko ;C

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję! To strasznie miłe. <3
      U mnie od południa pada. Nieciekawie...

      Usuń
  3. Świetny blog :D
    Cieszę się , że go znalazłam , a tak a propos jak zrobiłaś taki układ bloga i te twoje zdjęcie z boku?
    Oczywiście nie będę robic tak samo na moim ale chcę dodac swoją fotkę :)
    Błagam odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. :)
      Jeśli chodzi o zdjęcie, to po prostu trzeba dodać gadżet, który pozwala na dodanie takiego pliku.
      Układ bloga też znaleźć można w zakładce PROJEKT.
      Jeśli chcesz żebym coś więcej Ci wytłumaczyła (bo tu nie bardzo mam możliwość), napisz na facebooku. :

      Usuń
  4. U mnie deszcz, na szczęście zaczęło padać dopiero wieczorem.
    Życzę Ci lawirowania pomiędzy przeszkodami jak najdłużej. :)
    P.S. Śliczne zdjęcia, śliczna Ty ! :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu jesteś przepiękna ! :)
    zazdroszczę fotografa :)
    oo tak pogoda przecudna oby więcej takich dni :)
    pozdrowionka:*
    zapraszam do nas prowadzę bloga z siostrą :
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie cudne! :)
    PS Jakbyś mnie kiedyś znowu gdzieś zauważyła, to nie ma się czego bać, można śmiało podejść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Na następny raz postaram się zebrać odwagę. ;)

      Usuń
  7. ale z Ciebie Pani wiosna w tym wianuszku:) oby nie wróciła do nas zima, bo nie chce mi się wierzyć że będzie już tak pięknie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! :) Wianuszek bardzo pasuje do Twojej urody :)

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  9. AJ cudnie :) Sesja z wiankiem chodzi za mną bardzo mocno więc chyba na wiosnę jak już bedzie koło 20 stopni się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia bardzo ,, Lanowate'' podobają mi się jak najbardziej. obserwuję Cię wejdź do mnie! :d http://loafers-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę ze tak jak ja cierpisz na brak czasu. Strasznie szybko ucieka. Ładne zdjęcia ;)

    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o jacie, rewelacyjna sesja, super zdjęcia :)

    świetny makijaż! ja niestety nie umiem się malować cieniami :(

    Zapraszam na rozdanie z SammyDress :*
    http://dulcescrujientes.blogspot.com/2014/04/rozdanie-z-sammydress.html
    obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia!, rewelacyjny blog! , pozdrawiam :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia :) Też byłam na "Kamieniach...", bardzo mi się podobał.
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń